Extra locatie
Breidt je bedrijf uit met een extra locatie, dan heb je daar natuurlijk ook energie nodig. Of misschien wil je juist het energiecontract van een locatie opzeggen. Als je ons belt, is het zo geregeld. Houd je klant- en KvK-nummer vast bij de hand.Energie voor een nieuwe vestiging?
Houd je klant- en KvK-nummer bij de hand. We helpen je telefonisch verder.Je nieuwe locatie aanmelden bij Eneco
Je kunt de extra vestiging van je bedrijf tot 2 weken voor de sleuteloverdracht aanmelden bij Eneco. Wil je er vroeg bij zijn? Vanaf 3 maanden van tevoren kun je de nieuwe locatie al telefonisch doorgeven.
Aanmelden extra locatie in 4 stappen
- Geef je aanmelding door
Dat doe je door contact op te nemen met onze Klantenservice
- We mailen je een bevestiging
Die ontvang je binnen 5 werkdagen, inclusief je contract met de aansluit- en transportovereenkomst. Heb je een slimme meter? Dan sla je stap 3 over.
- Geef je meterstanden door
We mailen je een meterstandenverzoek, ongeveer een dag voor de sleuteloverdracht van je nieuwe locatie. Geef je meterstanden binnen 5 werkdagen door, liefst online via de link uit onze mail.
- Je nieuwe termijnbedrag
Binnen 4 weken na het doorgeven van je meterstanden ontvang je een bevestiging van je nieuwe termijnbedrag. In Mijn Eneco kun je het termijnbedrag naar boven of juist naar beneden bijstellen. Sta er wel bij stil dat je later misschien moet bijbetalen als je het termijnbedrag te laag inschat.
Als de nieuwe locatie al in gebruik genomen is
Wel al een nieuwe locatie, maar nog geen energie geregeld? Geef je verhuizing alsnog zo snel mogelijk telefonisch door via onze Klantenservice. Zo kunnen we voorkomen dat je locatie door de netbeheerder wordt afgesloten van energie.De energie van een locatie opzeggen
Zeg je de ene locatie op omdat je verhuist naar een andere locatie? Dan kun je dat in één keer regelen met het verhuisformulier.Wil je echt alleen een locatie opzeggen? Wat jammer. Bel onze en we regelen het voor je.