Een eindnota krijg je in verschillende situaties van ons. Dat kan zijn als je met je onderneming stopt met het gebruiken van een van onze producten, maar ook als je overstapt naar een andere energieleverancier, of als je bedrijf verhuist. Op je eindnota staat hoeveel energie je daadwerkelijk hebt verbruikt en welke producten je bij ons afneemt. Dat alles verrekenen we met de termijnbedragen die je al hebt betaald. Je ontvangt de eindnota binnen zes weken, per e-mail of post.
Geef je meterstanden door
Online je meterstanden doorgeven is zo gebeurd! Houd je opnamekenmerk bij de hand.
Gaat de eindnota (ook) over energie die je van ons afneemt, dan hebben we de eindmeterstanden nodig. Je krijgt van ons een e-mail met het verzoek om online de meterstanden door te geven. Hebben we geen mailadres van je, of heb je aangegeven per post bericht van ons te willen ontvangen, dan krijg je een meterstandenkaart via de post. Je geeft de meterstanden door op de datum van de sleuteloverdracht of op de laatste dag van je contract met ons.
Bijbetalen of geld terug
Op de eindnota zie je meteen of je moet bijbetalen of geld terugkrijgt. Was je termijnbedrag te laag, dan zul je op je eindnota zien dat je moet bijbetalen. Als het termijnbedrag juist te hoog was, krijg je je geld terug.
Opzegboete op je eindfactuur
Je energiecontract was geldig voor een bepaalde contractperiode, meestal is dat 1 of 3 jaar. Zeg je het contract vóór de einddatum op, dan moet je een opzegboete betalen.