Storing van je warmte
Als je geen warm water of verwarming hebt, komt dit vaak door werkzaamheden aan het warmtenet in je wijk. Of zijn we bezig met een onverwachte storing op te lossen.Ervaar je problemen met je warmte? Doe dan de postcode check, en volg de stappen hieronder.
Check of je storing al bij ons bekend is
- Vul je postcode hieronder in en druk op > Zoek storing.
- Vind onze checker niets op je postcode?
- Bekijk dan het Storingsoverzicht.
- Staat je postcode er tussen? Dan kan je ervan uitgaan dat wij bezig zijn de storing te verhelpen. Of zie je dat het om geplande werkzaamheden gaat.
- Staat je postcode ook daar niet tussen? Meld dan de storing op 0800-0072.
Ongeplande werkzaamheden
Bij ongeplande werkzaamheden kunnen we je soms helaas niet van tevoren informeren. Dat komt omdat niet alle storingen vooraf bij ons bekend zijn.
Hieronder vind je het overzicht van niet-geplande leveringsonderbrekingen:
Wie lost je storing op?
Wie de storing oplost is afhankelijk van de oorzaak van de storing. Het kan een individuele of collectieve storing zijn.Collectieve storing
Bij een collectieve storing ervaren meer huishoudens dit. De oorzaak ligt vaak buiten je woning zoals aan het warmtenet en de warmtetoevoer (zie de rode lijnen in de ).
Individuele storing
Ligt de oorzaak van de storing aan de binnenhuisinstallatie (de blauwe lijnen in de ), dan kan je de storing mogelijk zelf oplossen aan de hand van onderstaande tips.
Ben je de eigenaar van de woning? Neem in dat geval contact op met je installateur. In andere gevallen (bijvoorbeeld een huurwoning) neem je contact op met je huiseigenaar.