Heb je een klacht?

We willen je graag goed helpen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Heb je een klacht? We horen graag wat er aan de hand is, zodat we samen een oplossing kunnen vinden. 

Vertel je ons meer over je klacht?

We nemen klachten serieus. . We denken met je mee en we zoeken samen een oplossing.   

Als je niet tevreden bent na ons contact 
Meestal komen we er samen goed uit. Hebben we contact gehad en is het probleem niet opgelost? Vul dan ons contactformulier in of stuur ons een brief. Zet in de brief duidelijk waar je klacht over gaat en wat je van ons verwacht. Zet in de brief ook je naam, adres, telefoonnummer en klantnummer. Stuur je brief naar: Eneco Consumenten, Postbus 1014, 3000 BA Rotterdam. 

Komen we er samen echt niet uit? 

Als we er na je online verstuurde klacht of brief niet uitkomen, dan kan je naar de Geschillencommissie of via het Europese ODR platform. Een geschil moet uiterlijk twaalf maanden na de datum waarop je je klacht bij Eneco indiende aan deze commissie worden voorgelegd. Wil je weten wat je rechten zijn op het gebied van energie? Ga dan naar Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten.