Heb je ons nodig?

Dan maken we het je graag zo makkelijk mogelijk. Daarom hebben we een chatbot die altijd voor je klaarstaat. Hij helpt je direct. Dat is waarom we je vaak naar hem doorverwijzen, ook als je ons belt.

Hoe helpen we je?

Stel je de chatbot een vraag, dan krijg je meteen antwoord. Hij kan je ook helpen bij het regelen van je energiezaken. Bijvoorbeeld als je je termijnbedrag wil aanpassen of je meterstanden wil doorgeven.

Kom je er met de chatbot niet uit of wil je meer weten? Geen probleem. Tijdens openingstijden kun je je telefoonnummer via de chatbot aan ons doorgeven. En dan bellen we je meestal binnen 10 minuten. Maar je kunt ook chatten met een medewerker van de Klantenservice als je dat fijner vindt.

Zelf je energiezaken regelen

We staan altijd voor je klaar. Maar via Eneco app en Mijn Eneco kun je ook veel zelf regelen. Waar en wanneer je wil. Ook krijg je er inzicht in je energieverbruik en leer je er hoe je slimmer met energie kunt omgaan. Zo kun je de juiste keuzes maken.

Heb je nog geen inloggegevens? Ga dan naar de Eneco app en Mijn Eneco en kies daar voor ‘account aanmaken’. Of voor ‘gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten’ als je je inloggegevens niet bij de hand hebt.

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen? Onze Klantenservice helpt je graag verder.Naar de Klantenservice