Je contract of product annuleren

Heb je een energiecontract of abonnement afgesloten en/of een product bij ons gekocht en heb je je bedacht? Jammer! Als je dit binnen 14 dagen na contractbevestiging of ontvangst van het product bij ons aangeeft, is annuleren kosteloos. Op deze pagina lees je hoe het werkt.

Annuleren doe je zo

Binnen de 14 dagen bedenktijd kun je op deze manieren annuleren: 


1. Gebruik het online annuleringsformulier of print de PDF en stuur die naar ons op.


2. Voor de contractbevestiging heb je een mail van ons ontvangen. In de bijlage bij je contract zit het 'Modelformulier voor annulering'. Print het uit en stuur het ondertekende formulier naar ons op.


3. Bel onze , we helpen je graag.

 

Bevestiging van je annulering

Als je op een van de bovenstaande manieren je contract of aankoop van je product hebt geannuleerd, ontvang je daarover binnen drie dagen een bevestigingsmail.

Let op: annuleren kan alleen op een van de bovenstaande manieren en binnen 14 dagen nadat je de contractbevestiging of het product hebt ontvangen.

Wanneer gaat je bedenktijd in?

Hieronder zie je voor een paar situaties wanneer je bedenktijd in gaat.

  • Stroom en/of gas en/of warmte: na ontvangst contractbevestiging. Dus nog vóór levering
  • Aanschaf van Toon®: na de installatie van Toon®
  • Abonnement op Toon®: na ontvangst contract
  • Aanschaf van Toon® inclusief een abonnement op Toon®: na installatie van Toon®
  • Aanschaf van een cv-ketel: na ontvangst van de ketel
  • Abonnement KetelComfort®: na ontvangst contractbevestiging
  • Aanschaf van een cv-ketel inclusief een KetelComfort® abonnement: na ontvangst van de ketel
  • Aanschaf van StukjeZon®: na ontvangst contract
  • Aanschaf van Toon® en een cv-ketel: na ontvangst van het laatste product

Veelgestelde vragen over annuleren

Staat je vraag er niet tussen? Onze Klantenservice helpt je graag verder.Naar de Klantenservice