Met een Mijn Eneco Zakelijk-account regelt u snel en gemakkelijk al uw zakelijke energiezaken. U kunt uw facturen inzien, uw aansluitingen beheren en uw energieverbruik monitoren.
Registreren doet u met uw klantnummer, e-mailadres, postcode en huisnummer en bedrijfsnaam. Om Mijn Eneco Zakelijk te kunnen gebruiken, moet u een actieve leveringsovereenkomst met ons hebben. Als de aanmelding is verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Met de bevestigingslink activeert u uw account. Als u uw account niet binnen zeven dagen activeert, verwijderen we uw aanmelding voor uw veiligheid. Natuurlijk kunt u zich altijd opnieuw registreren.
Problemen met Mijn Eneco Zakelijk?
Bent u uw gebruikersnaam of wachtwoord vergeten, klik in het inlogscherm van Mijn Eneco Zakelijk op ‘Vergeten’. We mailen u binnen 48 uur een link waarmee u een nieuw wachtwoord in kunt stellen. Heeft u drie keer geprobeerd om in te loggen met een verkeerd wachtwoord? Dan is uw account tijdelijk onbereikbaar. U kunt het beste tien minuten wachten voordat u opnieuw inlogt. Lukt het nog steeds niet? Neem contact op met onze Klantenservice, we helpen u graag verder.