Contract opzeggen
Als uw bedrijf verhuist naar een ander pand, kunt u vaak uw energiecontract meenemen. Schrijft u uw onderneming uit bij de Kamer van Koophandel of verhuist u naar het buitenland? Dan moet u uw contract beëindigen. Op deze pagina leggen we u uit hoe u dit regelt.Wie is uw netbeheerder?
Weten wie uw netbeheerder is? U checkt het op mijnaansluiting.nlUw bedrijf verhuist of stopt en u neemt uw contract mee
Als uw bedrijf verhuist naar een andere locatie waar u uw energiecontract kunt voortzetten, maken wij dit graag voor u in orde. Geef dit per e-mail of schriftelijk door aan onze Klantenservice of uw vaste contactpersoon. Vermeld altijd uw klantnummer, de gewenste einddatum van uw oorspronkelijke adres, de gewenste ingangsdatum van uw nieuwe adres en de EAN-codes van uw nieuwe bedrijfspand. De EAN-codes kunt u opvragen bij uw netbeheerder.Bedrijfsbeëindiging en u neemt uw contract niet mee
Verhuist uw bedrijf naar een andere locatie in het binnen- of buitenland waar u uw energiecontract niet mee kunt nemen of wordt uw onderneming uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan moet u uw energiecontract opzeggen. Geef dit per e-mail of schriftelijk door aan onze Klantenservice of uw vaste contactpersoon. Vermeld uw klantnummer, de reden van het beëindigen van het contract en de gewenste datum waarop wij de levering van elektriciteit en/of gas op uw adres moeten beëindigen.Overname van het contract
Soms kunt u uw energiecontract overdragen aan de nieuwe eigenaren van uw bedrijfspand. Neem contact op met onze Klantenservice of uw vaste contactpersoon. Wij kijken graag of we in uw geval een contractovername in orde kunnen maken.Na het beëindigen van het contract
Enkele werkdagen voordat de levering van elektriciteit en/of gas op uw leveradres wordt beëindigd, vragen wij u om de meterstanden van uw bedrijfspand door te geven. U krijgt hierover een e-mail. Als u uw correspondentie per post krijgt, sturen we u een fysieke meterstandenkaart. Graag ontvangen we uw meterstanden binnen vijf werkdagen retour.
Na het beëindigen van het contract, ontvangt u van ons de eindafrekening. Hierop wordt het werkelijke verbruik over de afgenomen periode verrekend. Heeft u vragen over de eindafrekening? Neem dan contact op met onze Klantenservice of uw vaste contactpersoon.