Het Toon abonnement opzeggen
Jammer dat je je Toon abonnement wilt opzeggen. Als je opzegt, kun je de slimme functies op Toon niet meer gebruiken. Denk bijvoorbeeld aan actueel inzicht in je energieverbruik- en kosten. Maar je weet ook niet of je energie verspilt.Let op: heb je Slimme Warmte en wil je je Toon abonnement opzeggen? Bel ons dan op 088 - 895 59 59.
Zonder abonnement mis je de slimme functies op Toon
Toon werkt ook zonder het abonnement, maar je mist dan wel de slimme functies. Deze functies werken bijvoorbeeld alleen met het Toon abonnement:Weet precies wat je verbruiktMet Toon thermostaat zie je het energieverbruik per dag, week of maand. Of per apparaat met de Verspillingschecker.
Bespaar op je rekeningAls je weet wat ieder apparaat verbruikt, kun je ook energie besparen. Goed voor je portemonnee en het milieu.
Bedien je huis op afstandMet de Toon-app bedien je de verwarming op afstand, zelfs als je niet thuis bent. Ook slimme lampen zet je aan en uit.
Houd je cv-ketel in topconditieStel een weekprogramma in voor je verwarming en stook niet onnodig als je slaapt of niet thuis bent.
Misschien kun je het abonnement toch houden?
Wat is de reden dat je wilt opzeggen? Misschien kunnen we je verder helpen.invisible
Ik ga verhuizen
Wist je dat je Toon vaak mee kunt nemen naar je nieuwe huis? Geef je verhuizing aan ons door en onze Klantenservice checkt of Toon geschikt is voor je nieuwe woning. Zo houd je inzicht in je energieverbruik en kun je blijven besparen.
invisible
Ik mis handige functies
Weet je niet zo goed welke functies Toon allemaal heeft? Bekijk dan de mogelijkheden die Toon biedt.
invisible
Ik heb last van storingen
Vervelend dat je veel problemen met Toon hebt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Sommige storingen zijn gemakkelijk zelf op te lossen. Maar onze Klantenservice helpt je ook graag verder. Hopelijk kun je dan snel weer Toon goed gebruiken.